Sertai FitMalaysia Melaka 2018 , Pergi Kenduri Kahwin di Jelebu

Dah lama aku tak sertai acara larian. Kali terakhir pada September tahun 2017 acara larian nak sihat anjuran Pejabat Kesihatan Daerah Melaka Tengah. Lamakan? Memang lama sebab lepas je tu, banyak perkara berlaku. Selepas kematian bapa pada bulan Disember, aku pula menghadapi Pembedahan Tonsil pada bulan Januari 2018 itu. Pembedahan yang memberi kesan terhadap diri […]

Pergi Ke Taman Buaya Melaka

Pergh hampir sebulan aku tak bersiaran di blog personal ni. Bukan apa, tak tercapai akal nak menaip kat sini walaupun masih juga bersiaran di Ligakampung.com , Melakacool.com dan beberapa blog lain. Oo ye, kadar kesihatan aku pada bulan April ni pun agak kurang baik. Lutut mengalami kesakitan sehingga menyebabkan terpaksa solat di kerusi. Selain itu […]