Berbuka di Restoran Sampan, Buat Video Ucapan Raya Unit, batuk dan Selsema Melanda

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.. Bertemu lagi selepas menyepikan diri untuk beberapa ketika. Agak blur sikit nak taip apa pada bulan Ramadhan ni. Tapi Berbuka di Restoran Sampan – Stimbot dan Grill Pada hari Khamis yang lalu seorang rakan opisku dengan baik hati telah membelanja kami untuk berbuka puasa di Restoran Sampan, Kota Fesyen. Korang […]

Majlis Iftar, CSR Jabatan, Kursus MyMesyuarat, Anak Berjalan

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia semua, Lama juga tak menaip di papan kekunci ni. Almaklumlah, bulan Ramadhan ni, produktiviti blog sedikit berkurang apatah lagi di bulan mulia ni hari Sabtu dan Ahad pun ada aktiviti. Maka terbengkalailah kejap blog-blog ni. Dan menambahkan lagi ALASAN apabila BATUK mula melanda diri ini. Terawih tahun ni memang di tahap […]

Seminggu Berpuasa , Taklimat Sistem PCRS, Air bermasalah

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua, Agak lama juga aku tidak mengemaskini blog ini. Bukan sahaja blog ini, blog yang lain pun sedikit bersawang. Tapi tak bolehlah nak jadikan alasan puasa sebagai kurang produktiviti kan. Jadi alasannya adalah MALAS. Hhahahah Tapi selain itu, ANAK ku yang dah mula bertatih perlukan perhatian dan sedikit sebanyak MENGANGGU tumpuanku […]

Selamat Menyambut Ramadhan 1437H, Daftar Nuffnang

Assalamualaikum semua. Sempena Ramadhan yang tiba untuk tahun yang ke 1437 Hijrah ini aku mengucapakan ‘SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN 1437H‘. Semoga kita bersedia menjalani ibadah puasa pada tahun ini dengan lebih baik dari sebelumnya. Seperti tahun sebelumnya, aku juga nak buat beberapa sasaran pada Ramadhan kali ini. Antaranya :- 1) Berpuasa penuh seperti tahun-tahun sebelumnya. Mungkin […]

Tempat kedua logo Kelab Sukan, Futsal antara Jabatan, Larian Malacca Possible Run 2016

Minggu ini aku ada beberapa perkara yang mungkin boleh aku kongsikan bersama dengan korang semua. Mula-mula kisah sikit anakku, si Fatih. Beberapa hari ini dia sudah menampakkan ingin BERJALAN. Telah mula menapak 2-3 tapak dan aku jangkakan pada bulan Ramadhan mulia ini anak sulungku (insha allah akan ada menyusul yang lain) akan mula berjalan. Pasti […]