Cuti melawat Zoo Melaka

Alhamdulillah, dah seminggu kita memasuki tahun baru 2017. Dah mula bergerak ke azam korang semua? Mungkin masih lagi dalam fasa perancangan kot. Macam aku juga la.. Tapi ada beberapa azam dah mula melangkah ke peringkat permulaan. Inshallah masih panjang dan harap-harap dapat kejayaan pada tahun ini. Berbalik kepada topik diatas, kalau ikutkan pada hari ini […]

Iklan FB Ads, Berenang di Pantai Kuala Linggi, Menjejak KTM Batang Melaka

Minggu ini cuti yang panjang disebabkan cuti Hari Krismas jatuh pada hari Ahad maka Isnin secara automatik cuti. Ditambah pula cutiku banyak bakinya lagi maka aku tambah 2 hari lagi. Tatkala artikel ini ditulis masih dalam Cuti Hari Krismas jadi kisah cuti lagi 3 hari tu aku kongsikan minggu depan.   Untuk minggu ini pada […]

Umurku 38 tahun , Ambil Bapa Balik Umrah dari KLIA

Aku rasa kat Facebook, bila 6 Disember memang akan banyak notifikasi masuk. Bukan sebab apa pun. Sebab tu tarikh lahir ku. OO aku penah tulis pada tahun lepas juga tentang ni. Aku tak nak berbicara panjang sebab nak cerita pencapaian , korang boleh baca artikel sebelum ini.. Ooo ye, bagi menjadikan artikel ini sedikit berisi, […]

Family Day ke Perak

Pada minggu lepas, aku mengikuti rombongan ‘family day’ pejabatku ke Perak. Rombongan yang disertai kira-kira 30 keluarga ini bermula pada hari Jumaat pagi yang lalu. Perancangan awal untuk gerak dari Melaka pada pukul 7 pagi tapi ada sikit kelewatan dari syarikat bas dan kakitangan menyebabkan perjalanan terpaksa bermula jam 8.00 pagi. Aku yang bertindak selaku […]