Personal Coaching , Sponsor T-Shirt

Minggu ni tak banyak aktiviti yang boleh aku ceritakan sangat kat sini. Tapi kena juga cerita sebab nanti hilang pula motivasi aku nak menaip. Bila hilang motivasi, korang pun malas nak datang sini bacakan. Jadi aku cuba juga mencari apa-apa idea yang boleh ku kongsikan disini. PERSONAL COACHING SISTEM CAKEPHP Aktiviti ini agak teknikal sikit. […]

Ke IJN, Kenduri Kahwin Sukur Ibrahim, Larian 8 Kilometer, Perancangan Ternak kambing

Minggu ni ada beberapa cerita yang bolehlah aku kongsikan bersama. Sedikit penat sebab walaupun awal tahun namun ada kerja-kerja tertunggak yang perlu disiapkan. Walaupun dapat duit bonus RM500 tempohari tapi dalam beberapa hari je dah mula tenat je kadar kewangan ni. Memang mengigil juga nak memikirkan baki beberapa hari sebelum timbul gaji bulan Januari. Apatah […]

Azam 2015 dan Azam 2016 : Apa yang dicapai, gagal dan yang perlu dibuat ?

Tinggal hanya beberapa hari je lagi sebelum tahun 2015 bakal meninggalkan kita. Ada banyak perkara yang berlaku pada tahun 2015 yang mungkin akan kukenang sehingga dah tak boleh kenang lagi. Seperti juga manusia lain, aku juga ada menanam AZAM pada setiap hujung tahun. Yelah, kalau takde azam hidup hanya mengikut ARUS je, tak menariklah hidup. […]

Bapa masuk wad, Temuduga Programmer,Tukar Duit Riyal Melaka, Makan Ikan Bakar di Restoran Parameswara

Minggu ini banyak pula perkara berlaku dalam diri ini. Menyebabkan kesibukan sedikit sebanyak melanda diri. Apapun ianya merupakan satu cabaran dalam hidup ini yang perlu ditempohi oleh kita sebagai manusia. Takkan nak mengalah hanya dengan beberapa kesulitan yang dialamikan. Memulakan artikel, sedikit sebanyak ingin memaklumkan bahawa Aku KURANG SIHAT pada minggu ini. BATUK dan SELSEMA […]

Selesai sudah Ekspo Rumah Mampu Milik Peringkat Negeri Melaka 2015

Setelah berhempas pulas beberapa minggu ini akhirnya majlis yang dinantikan telahpun selesai. Majlis berkaitan kerjaku mengenai Ekspo Rumah Mampu Milik Negeri Melaka 2015. Memang amat memenatkan sehingga kerja hakikiku terganggu. Apatah lagi nak belajar coding PHP, memang terganggulah projek nak buat satu sistem cabutan yang berada dalam perancangan. Tapi nak buat camne, dah kerja kenalah […]