Lawatan kerja Majlis Daerah Cameron Highlands

  Minggu lepas ada lagi berjalan. Kali ini ke kawasan tanah tinggi di Cameron Highland menjadi destinasi. Bukan untuk melancong tapi untuk kerja dimana kami belajar sesuatu dengan Majlis Daerah Cameron Highlands. Program yang dirancang oleh Jabatan ini bermula pada hari Khamis lalu dimana aku menaiki kenderaan X-Trail Jabatan. Sepatutnya naik van yang disewa tapi […]

Latihan Kawad, Kenapa Aku Servis Kereta di Pusat Servis Perodua

Minggu ni Sukan Olimpik Rio dah bermula. Maka aku pun sibuk juga mencari info-info untuk blog ligakampung.com. Tapi itu bukan bermakna blog ni kesunyian. Aku kena juga menaip sedikit perkembangan yang boleh dikongsi bersama. Apatah lagi hujung minggu depan ni mungkin aku takde di Melaka dan sudah tentu blog ni dan juga blog lain akan […]

Personal Coaching , Sponsor T-Shirt

Minggu ni tak banyak aktiviti yang boleh aku ceritakan sangat kat sini. Tapi kena juga cerita sebab nanti hilang pula motivasi aku nak menaip. Bila hilang motivasi, korang pun malas nak datang sini bacakan. Jadi aku cuba juga mencari apa-apa idea yang boleh ku kongsikan disini. PERSONAL COACHING SISTEM CAKEPHP Aktiviti ini agak teknikal sikit. […]

Bakal ke SUKMA Sarawak, Testimoni Buku

Minggu ini ada beberapa aktiviti yang mungkin aku boleh kongsikan bersama dengan korang semua. Walaupun tak semeriah sangat tapi bolehlah kalau nak menulis beberapa ratus perkataan. Cuma harap korang dapatlah meluangkan sikit baca dalam beberapa minit juga di blog aku ni. TESTIMONI BUKU Mula-mula aku telah dipelawa oleh salah seorang pengarang buku yang ku kenali […]