Tempat kedua logo Kelab Sukan, Futsal antara Jabatan, Larian Malacca Possible Run 2016

Minggu ini aku ada beberapa perkara yang mungkin boleh aku kongsikan bersama dengan korang semua. Mula-mula kisah sikit anakku, si Fatih. Beberapa hari ini dia sudah menampakkan ingin BERJALAN. Telah mula menapak 2-3 tapak dan aku jangkakan pada bulan Ramadhan mulia ini anak sulungku (insha allah akan ada menyusul yang lain) akan mula berjalan. Pasti […]

Larian Colour Me Run Ayer Molek , Terima Cek Nuffnang, Bayar Domain dan Hosting Ligakampung

Kembali lagi menulis dalam blog peribadiku ini. Tak banyak yang boleh aku ceritakan sangat pada minggu ini. Cuma dalam minggu ni telah mula membuat persiapan bajet untuk bulan hadapan. Gaji akan masuk beberapa hari lagi maka aku kena standby bajet untuk perbelanjaan bulan Jun nanti. Bulan Jun, perbelanjaan besar seperti road tax, persiapan hari raya […]

Kursus Pertolongan Cemas, Sambutan Lahir Anak, Majlis Perasmian Rumah COntoh Rumah Mampu Milik Ayer Pasir

Bermacam cerita minggu ni yang boleh aku kongsikan di sini. Minggu ni bermula dengan biasa sahaja. Cerita kerja yang tak berkesudahankan. Kursus pertolongan cemas ku hadiri di Puteri Resort. Agak kelam kabut sebab urusetia mula-mula meng’confirm’ yang pihak hotel dah sediakan projektor bagai tapi sebaliknya berlaku. Nasib baik opis ku tak berapa jauh tapi memang […]

Selamat Hari Buruh, Ganti Timing Belt Viva, Belajar Laravel , Pencapaian Bulan April

Selamat kembali membaca blog peribadi aku ni. Cerita seminggu yang menyebabkan traffik blog ni tak berapa nak tinggi. Tapi takde masalah sebab KPI blog ni pun memang seminggu sekali. Lainlah blog ligakampung.com yang memang cuba diupdate sekerap mungkin. Itupun tak mampu nak mengkerapkan diri. Lainlah kalau ada yang berkenan nak tulis kat blog cerita sukan […]