Minggu Yang Panas

Minggu ni tajuk dia pendek je tapi tetap juga aku nak cerita macam-macam. Biasalah, blog sekali seminggu kenalah tulis panjang-panjang sikitkan. Kalau tak panjang pun kurang-kurang mesti lebih 400 patah perkataan. Minggu ni aku yakin korang pun merasai apa yang aku rasa. Panas Bangat. Bukan sebab kena marah atau apa […]

Beli ASUS Zenfone C

Hari yang agak malang bagi diriku. Terpaksa mengeluarkan duit dari akaun bank untuk membeli sebuah handphone akibat kerosakan tiba-tiba Handphone Lenovo A680 yang baru berusia 1 tahun lebih. ¬†Walaupun cuba di format namun error sering keluar menyebabkan aku mengambil keputusan drastik. Memang drastik sebab Aku terus sahaja menyambar sebuah smartphone […]