Basuh Sofa Fella Design | Nak Jual Sofa ni juga

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..Seperti yang korang sedia maklum, aku dah tiada penyewa di rumahku. Dan buat masa ni merancang untuk renovasi di rumah.Sementara itu aku kena bersihkan beberapa perkara. Antaranya adalah sofa di rumah tu. Nampak pekat sebab tak pernah bersihkan.Ikutkan kena tukar je kain di Fella Design Melaka.Tapi […]

Perbaharui hosting, Renovasi rumah yang diimpikan

Minggu yang agak sibuk. Bermula dengan penyertaan sebagai ‘penjaga slide’ pada bengkel Melayu Melaka Maju, Konvensyen Memperkasa¬†Ekonomi Melayu Negeri ¬†Melaka 2015. Memang banyak cerita pada konvensyen tersebut tapi tak boleh ditaipkan disini. Cukup sahaja ianya banyak input yang tak tahu samada boleh direalisasikan atau tidak oleh jabatan kami dan juga […]