Melawat Kawan di PPUKM , Jemput IbuBapa di KLIA Selesai Menunaikan Haji

Minggu lepas ada beberapa perkara suka dan duka yang berlaku. Perkara suka sebab ibubapa pulang dari Mekah selepas menunaikan haji pada hari Ahad manakala mendengar berita seorang anak kepada kawan sepejabatku yang mengalami sakit. Mula-mula cerita perihal anak kepada rakan sepejabatku yang sakit. Aku tak perlu cerita apa sakitnya cuma memang sedih sebab anaknya baru […]

Umurku 38 tahun , Ambil Bapa Balik Umrah dari KLIA

Aku rasa kat Facebook, bila 6 Disember memang akan banyak notifikasi masuk. Bukan sebab apa pun. Sebab tu tarikh lahir ku. OO aku penah tulis pada tahun lepas juga tentang ni. Aku tak nak berbicara panjang sebab nak cerita pencapaian , korang boleh baca artikel sebelum ini.. Ooo ye, bagi menjadikan artikel ini sedikit berisi, […]