Cuci Mesin Basuh Toshiba

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.. Bersambung lagi mengenai Mesin Basuh berusia 5 tahun yang mengalami kerosakan. Sekali lagi isunya ialah air keluar tak kumpul-kumpul. Aku tengok kat youtube supaya menggantikan drain motor tetapi sebelum tu aku nak buka dalam. Nak tengok betapa kotornya di dalam mesin basuh Toshiba ni. Bukan mudah nak buka mesin basuh […]

Paip Shower Rumah Dibaiki dan Cubaan Membaiki Mesin Basuh

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.. Minggu ni aku nak cerita sikit pasal pembaikan. Bukan pembaikan komputer sebab aku tak berapa minat nak godek komputer da…  Nak tengok hal-hal rumah sebab sedang berusaha untuk membangunkan projek homestay ni. Antara perkara yang menjadi keutamaan adalah shower di bilik mandi utama. Paip boleh pusing tapi air tak leh […]

Mesin Basuh Toshiba Rosak

Korang semua pernah mengalami masalah kerosakan mesin basuh tak? Atau dah tak beli mesin basuh? Almaklumlah sekarang ni lambakan kedai dobi 24 jam telah bercambah bak cendawan baru tumbuh lepas hujan. Jadi buat apa menambahkan ruang kat rumah kan? Kalau ada service macam DobyBox ni lagi senangkan? Bawa je baju kotor kat tempat kerja, masukkan […]