Mesin Basuh Toshiba Rosak

Korang semua pernah mengalami masalah kerosakan mesin basuh tak? Atau dah tak beli mesin basuh? Almaklumlah sekarang ni lambakan kedai dobi 24 jam telah bercambah bak cendawan baru tumbuh lepas hujan. Jadi buat apa menambahkan ruang kat rumah kan? Kalau ada service macam DobyBox ni lagi senangkan? Bawa je baju kotor kat tempat kerja, masukkan […]

Beraya di Hospital Jasin, Peti Ais Bermasalah

Minggu yang bermacam hal berlaku sehingga tertangguh seketika menaip di blog ini. Tapi inilah lumarah kehidupan yang perlu dihadapi. Pasti ada kisah hidup yang akan menjadi PETAK dalam memori kita. Lainlah kalau hidup statik sahaja, memang tidak menyeronokkan. Jadi teruskan hidup dalam keadaan SUKA dan DUKA. Ia akan mengajar kita untuk memperbaiki setiap detik yang […]