Binatang tumpang tidur

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.. Biasa tak kenderaan korang ditumpangi oleh binatang yang rare? Biasa kalau dalam kereta mungkin ada lipas, nyamuk , semut dan serangga kecilkan? Kalau yang ganas sikit tu, ada ular tumpang berehat dekat dashboard atau di kawasan enjin kan? Tapi hari ni , motosikal aku pula menjadi tumpangan seekor binatang. Nampak […]

Layan Motosikal Kriss

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua Aku bukanlah rider apatah lagi penggemar penunggang kenderaan dua roda ini. Tapi tetiba rasa nak cuba-cuba menunggang dengan lebih kerap. Ye lah sekarang ni zaman ekonomi mula merudum. Kos-kos pun semakin bertambah, mungkin dengan membawa motosikal dapat mengurangkan sikit perbelanjaan. Aku memiliki sebiji motosikal cup second hand Modenass Kriss 2 […]