Binatang tumpang tidur

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Biasa tak kenderaan korang ditumpangi oleh binatang yang rare? Biasa kalau dalam kereta mungkin ada lipas, nyamuk , semut dan serangga kecilkan? Kalau yang ganas sikit tu, ada ular tumpang berehat dekat dashboard atau di kawasan enjin kan?
Tapi hari ni , motosikal aku pula menjadi tumpangan seekor binatang. Nampak macam Iguana je tapi tak pasti le kalau betul telahan aku ni. Kalau iguana mana datang pula binatang ni kan?

Jadi untuk hiburan aku kongsikan gambar dan video ni. Harap-harap korang boleh kongsikan video ni. Mana tau boleh viral .. Hehehhehe

Harap-harap esok dia tak tumpang lagi

2 thoughts on “Binatang tumpang tidur

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.