santai

Format Baharu Channel Youtube : Bermula Dengan Niche

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua
Mungkin korang tau yang aku kini telah mula menceburi bidang Youtube. Memang ia satu bidang yang sukar bagiku yang tak pandai bercakap ni.
Alhamdulillah dah setahun menempel di Youtube. Meskipun belum mencapai tahap untuk monetize tapi masih berpuas hati dengan pencapaian.
Untuk kali ini aku akan membuat pembaharuan dimana channel terkini akan bermula dengan format baharu.
Aku akan membuat video pada hari tertentu dan akan schedulekan pada setiap Isnin, Selasa, Khamis dan Jumaat pada jam 8.00 malam.
Kenapa aku berbuat begitu? Kerana aku rasakan channel ini perlu tetap. Cara ini akan memberikan aku jadual yang lebih konsisten berbanding buat ikut suka.

Inshallah setiap minggu aku akan berbicara dengan pelbagai topik dimana untuk minggu ini aku bermula dengan topik NIche..
Korang boleh tengok video-video tu dibawah ni…

https://youtu.be/ihFiB1eXD-w

https://youtu.be/ihFiB1eXD-w

Kalau korang belum lagi subscribe boleh lah tambahkan subscriber aku ye.. Korang semua memang padu..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.