Beli Kipas dan Lampu LED, Majlis Pelancaran Sri Melaka Residensi

Minggu lepas ada beberapa aktiviti yang dibuat oleh diriku. Hari kerja takde apa aku nak cerita sangat kat korang tapi pada hari Sabtu lalu ada sikit aktiviti. Untuk makluman, rumah isteriku telah siap dipasang grill. Grill rumah siap dengan cat power coating serta berbentuk S terbalik merupakan rekabentuk yang diinginkan oleh isteriku. Memandangkan rumah tersebut […]

PPR-tehel

Majlis Cabut Undi PPR Tehel dan Krubong

Minggu ini penuh aktiviti dalam kehidupanku. Memang memenatkan sehingga nak mengupdate blog pun terasa penat yang amat. Selepas kembalinya dari Bengkel SKT di Avilion,Port Dickson pada hari Ahad yang lepas, aku dan kakitangan di pejabat meneruskan aksi yang lebih mencabar. Program Cabut Undi Program Perumahan Rakyat (PPR) Tehel dan Krubong yang diadakan pada hari Isnin […]

Perarakan Maulidul Rasul 1437H Peringkat Negeri Melaka

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Hari ni aku buat satu je tajuk utama. Jadi mungkin ada fokus utama pada entri tersebut. Nak cerita pasal kerja pun tak berapa ada yang menarik cuma hari Selasa lalu ada mesyuarat Ahli Lembaga Pengarah yang dipengerusikan oleh Ketua Menteri Melaka. Mesyuarat bermula dalam pukul 9.30 dan habis jam 11.30 […]